Om klubben

Her kan du få et indblik i Blåbjerg MC’s historie, værdier og formål. Vi er en dedikeret motorcykelklub, der elsker at dele vores passion for to-hjulede eventyr med andre entusiaster.

headers_3
Om blåbjerg mc

Blåbjerg MC Touring blev dannet i sommeren 1977 og vi er på den gode side af 30 aktive medlemmer af begge køn

En hel del af klubbens medlemmer er desuden medlem af DMC (Danske Motorcyklisters Råd).

Vi er en selvejende institution med eget klubhus på adressen Vesterbækvej 60, Sig 6800 Varde.

I den officielle sommertid er klubben åben hver tirsdag og fredag fra kl. 19.30 og i den officielle vintertid har vi kun åbent om fredagen.

Fælles interesser og godt kammeratligt samvær

Vi er altid interesseret i at se nye hoveder og alle såvel store som små er velkomne, uanset motorcyklens type, størrelse og mærke.

Udover vores fælles interesse for motorcykler, har vi et rigtig godt kammeratligt samvær og vi er altid interesseret i at se nye hoveder. Alle er velkomne og der er ingen krav til hvilken type motorcykel man kører på.

I MC-sæsonen kører vi både lange og korte ture, som er arrangeret af klubbens medlemmer. Der bliver ligeledes arrangeret fællesture til træf, Road Racing samt ferieture på motorcykel både i ind- og udland for de interesserede. Herudover har vi en del arrangementer, som bliver afholdt i vores dejlige klubhus.

Hvis du kunne tænke dig at lære Blåbjerg MC Touring nærmere at kende, så start kværnen op og kig ud til en klubaften, eller ring til klubben, hvis du vil vide mere.

headers_2

Vil du være medlem af blåbjerg mc?

Hvis du har en passion for motorcykler og ønsker at være en del af det spændende fællesskab hos Blåbjerg MC, så er du mere end velkommen til at kontakte os!